Assalamualaikum,
 
Kisah Haji Abang Abang Saya  ada di ceritkan dalam entri sebelum ini. Gambar gambar ketika mereka berada di sana pun ada di situ. Anda boleh klik dan baca.
 
Dan sekarang, saya hanya nak sambung sedikit lagi gambar gambar mereka di Tanah Suci sesudah mereka selesai menunaikan haji.
 

Abang saya dalam percubaan untuk mencium hajarul Aswad. Berada di saf kedua sementara menunggu waktu solat Asar. Saya pun pernah buat macam ni. Tapi, rasanya bukan mudah nak dapat cium hajarul aswad dengan cara macam ni.


Gambar selepas menunaikan soolat Subuh. Nampak tak 'pagar' putih dibelakang tu. Selepas ini, semua bangunan "Uthmani" yang batu bata berwarna kuning tu akan dirobohkan untuk proses pembesaran kawasan tawaf.


Kedua dua abang saya berada di Raudhah sementara menunggu waktu solat.


Terserempak pulak dengan Haji Ghau Ghau...


Lagi gambar dalam kawasan Raudhah.



Kalau dah sampai Madinah.. Kenalah jumpa Master Sifu dalam kehidupan. Prof Kamil lah.. Siapa lagi.
 
Inilah kisah perjalanan haji mereka serba ringkas yang dapat saya ceritakan. Kalau nak dengar cerita lebih lanjut. Kena tunggu diaorang balik dulu.
 
Wassalam
 
* Jika anda ingin membaca perjalanan haji saya ketika menunaikan haji tahun lepas. Sila Klik di www.perjalananhaji2011.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment

 
MariaFirdaus © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top