Masalah

Assalamualaikum,

Petang ini, saya terima lagi satu emel. Saya sangkakan ia emel terakhir yang akan saya terima untuk program CD ini.

CD yang terakhir adalah daripada Baharin Bin Abdul Rahman. Saya terima emel pada pukul 3.53 pm.

Dan sememangnya stok saya pun ada yang terakhir. Memang rezeki beliau.

TIBA TIBA

Saya tergerak hati nak cek BULK MAIL saya.

Subhanallah. Ada lagi rupanya para pembaca yang sudah pun menghantar emel lebih awal kepada saya. Tetapi, entah macam mana emel mereka ini masuk ke BULK MAIL saya.

Mereka adalah:

1) Rahsia Salleh
2) Rahim Din
3) Muhammad Fitri Khalid - AU5C/5.* Dekat rumah mak mertua saya di Taman Keramat AU2.
4) Ahmad Nazrimi - Tak bagi alamat
5) Ramlah Binti Daling
6) Mak Cik Nor Asmah Binti Abu Bakar

Allah Allah. Hmmmm

Nampak gayanya, saya terpaksa ke kedai, beli CD lagi. Burn sikit lagi. Dan pos batch terakhir ini.

Untuk batch ini, saya tak berani janji. Saya akan cuba buat yang terbaik. Mohon Allah bagi kekuatan kepada saya untuk buat kerja kerja ini dalam masa terdekat. Saya akan buat lagi 6 copy untuk mereka di atas ini.

* Ahmad Nazrimi, sila bagi alamat.

Kepada para pembaca yang terlewat. Jika anda masih mahu, anda tuliskan nama dan alamat anda di ruangan komen entri ini. Saya tak berani janji untuk anda. Cukuplah sekadar saya katakan, saya akan cuba. Jika ada rezeki anda, insya Allah. Akan ada.

Wassalam

Catat Ulasan

Assalamualaikum.. terlalu busy sampai terlepas utk membaca blog Tuan Haji semalam.. sy nak juga.. lambat pon tak apa.. tqvm

YUSFARAZI
E10-03 PERUMAHAN KASTAM, JALAN SS6 KELANA JAYA, 47301 PETALING JAYA, SELANGOR

Salam tuan hj,

saya baru terbaca cerita pasal Cd ni mlm ni..
amat minat utk mendapatkan..

Mazura Yazid
68, Jalan Mutiara 1
Mutiara Gombak 2
53100 Gombak
Kuala Lumpur

semoga kehidupan tuan hj, diberkati Nya dunia & akhirat..

Ameen..

salam tuan..mgkn sy sudah terlewat....kalau ada rezeki alhamdulillah..

muhammad aedi hafriez bin suhaimi
lot 686 taman sri kamin
ulu yam bharu
44300 batang kali..

Salam Tuan Haji

Kalau masih ada rezeki, alhamdulillah, kalau takde mungkin next time.

Rosmidah S.Ibrahim
No.6 Lorong Mawar
Jalan Bomba
45500 Tanjung Karang,
Selangor

Terima kasih

Assalamualaikum,

Akak baru baca pasal cd ni, jika tak keberatan buat tn hj, akak nak jugak.... tu pun kalau tak menysahkan kerana akak tahu mmg akak dah terlambat.

Rohana Idris
1319 Taman Permai Jaya,
Jalan Air Putih,
24000 Kemaman, Terengganu.

[blogger]

MKRdezign

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Dikuasakan oleh Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget