Assalamualaikum,

Minggu lepas sy sempat bershopping barang. Tak der lah banyak sangat sy shopping. Dlm ratus ratus ribu aja... Bukan selalu pun nak dpt peluang mcm ni. So, kita borong aja la bebarang ni.


Antara tempat sy pi cek harga barang. Di Ayer Tawar, Setiawan. Sy ke kilang kayu utk beli kayu. Tapi, ada lagi satu option kilang kayu di Padang Serai. Beli kayu antara dua kilang ni la. Belum finalise lagi.. Setakat ni harga kayu utk sebuah reban sekitar RM100k ++. Kayu2 yg terdapat di kilang tu.


Lagi gambar kayu di kilang.


Kayu saiz 2"x3" yg belum disusun.

Ada lagi beberapa barang yg sy dah beli. Tapi tak ambil gambar, so tak der la disini. That's all. Wassalam.

2 comments:

 
MariaFirdaus © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top