Assalamualaikum,

Sejak dua menjak ni, sy kembali pakai EM. Sebab finally sy jumpa EM yg sy yakin berkualiti. Dulu sy ada pakai EM, tapi sy tak confident dengan kualiti ubat tu. Skrg EM ni dipasarkan oleh Jabatan Haiwan Perak. Dan mendapat sambutan menggalakkan dari penternak.

Ada org emel sy tanya kat mana nak beli EM.. So skrg sy bagitau, boleh hubungi Jabatan Haiwan ditempat anda, try tanya dia org ada jual EM tak. Mcm sy, sy beli ni di Jabatan Haiwan Taiping. Sebab Jabatan Haiwan Parit Buntar tak jual. So, carilah di mana yg ada jual.

Bila dah upload gambar, baru tersedar gambar ni terbalik. Nak tukar balik dah malas. So, pusingkan kepala anda utk tengok label pada EM ni.

Pengeluar EM ni. Nampak mcm confident sket...

Label cara cara menggunakan EM ni. Boleh guna utk bagi minum ternakan, sembur pada najis utk hilangkan bau busuk. Dan bila pakai, memang rasa berkesan. Alhamdulillah...
.
That's all.
.
Wassalam



4 ulasan:

  1. En. Firdaus, saya mengikuti cerita ayam ni. Sgt berbangga anak melayu ada semangat macam ni. Terus semangat dan tekad dalam perniagaan. Orang buat secara practikal ni tak sama dengan pengetauan secara teori.
    Saya minta keizinan menggunakan beberapa keping gambar dalam blog ini untuk pengajian saya. Harap dihalalkan

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum,

    Thanks for ur compliment. Nak guna gambar utk aper tu? Selagi bleh membantu org lain, memberi semangat kepada org lain. Guna la selagi bukan utk tujuan komersial.

    Wassalam

    BalasPadam
  3. Oh jangan khuatir. saya pelajar dan ia untuk pengajian saya. Tidak untuk komersil. Hasil kajian pastinya untuk kebaikan negara dan masyarakat, isyaalah

    BalasPadam
  4. E.M tu beli kat mana? saya dah tanya vet.taiping bahagian klinik tapi depa kata tak dak

    BalasPadam

 
Maria Firdaus © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top