Assalamualaikum,

Ptg semalam, sy ke Bandar Baharu utk pi tengok kontraktor siapkan jalan utk masuk ke tanah sy. Asalnya, tanah ni rezab JKR, tapi skrg sy dah dpt kelulusan utk lalu tanah ni buat jalan ni. Waktu pagi, masuk tanah merah utk ratakan mana yg perlu. Kemudian, terus masukkan batu kasaran utk kuatkan jalan. Ni gambar jalan ke tanah sy yg dah siap di buat.

Tanah yg dah siap diratakan dgn batu kasaran

Tanah sy di hujung jalan ni. Bas kat belakang tu atas highway. That's show how close my land with highway

Kerja2 terakhir yg dibuat... Basically, jalan dah ok. Tapi, tambah sket lagi. Bagi batu tebal sket.
.
Ramai gila yg tanya sy, bila nak buat reban baru. Jawapannya, tunggu bank lulus loan la. Kalau tak lulus nak buat macam mana. Sama2 kita doa, moga Allah beri yg terbaik..
.
Wassalam

0 comments:

Post a Comment

 
MariaFirdaus © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top