Assalamualaikum,

Entry kali ni about Farees. Skrg dah hampir 5 bulan. Berat Farees dah mencecah 9.2kg. Sekarang dia dah boleh meniarap sendiri dan tidur balik sendiri. Dah besar anak abi skrg ni. Dan bila dah makin besar makin banyak ragam. Farees masa siang dah tak nak tidur. Kalau tidur siang pun 5-10 minit aja. Waktu lain Farees tak nak tidur. Dan dia nak sentiasa di entertain. Kenalah kami kat rumah ni bertukar2 tangan pegang Farees. Nak dukung dia lama2 dah berat. Lenguh gak tangan..

Farees suka kalau dibawa jalan2 pusing dlm rumah dan luar rumah.. Ni atas Stroller yg abi beli...

Tapi Farees suka naik yg ni. Stroller yg Opah beli.. Stroller ni kecik aja.. Muat2 Farees duduk dan open. So, Farees boleh tengok kiri, kanan, depan dan belakang dengan bebas. Sbb tu dia suka naik stroller ni. Bibik suka gila Opah beli utk Farees, sebab skrg dia tak yah nak kendong Farees lagi... Farees mesti selalu di bawa tawaf dalam dan luar rumah. Kalau berhenti dia akan nangis...

Farees tengah ambil angin di luar rumah

Future Al-Hafiz.. Insya Allah.. Farees pakai kepiah. Cute ajer tgk..

Ni gambar ptg tadi, Farees ngan Umi before pi rumah Uncle Reezam and Auntie Iza yg dpt baby baru. Lepas tu, gerak pi rumah Auntie Fariha pulak. Carpool mate Ummi gi kerja.
.
Ini ajer entry Farees kali ni. Lain kali Abi masukkan lagi gambar2 Farees ok..
.
Wassalam

0 comments:

Post a Comment

 
MariaFirdaus © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top