Assalamualaikum,

Bukti-bukti kebesaran Allah. Sama-sama kita saksikan kehebatan Allah dalam penciptaan-Nya. Moga kita dapat ambil iktibar..

Pandangan Depan... Kaki ke Tiga Terletak Dibahagian Belakang Ayam

Pandangan Belakang... Kaki ke 3 Ayam Jelas Kelihatan Berwarna Hitam..

Pandangan Belakang.. Ayam Kaki 3 Nak Minum...
.
Ni kali pertama sy tengok kes macam ni.. Dah hampir 4 tahun bela ayam, ni kali pertama sy tgk... Kejadian pelik yg pernah jadi dulu.... Ayam tak ada kepak sebelah. Ayam tu hanya ada satu kepak.. Tapi, sy cari gambar ayam tu tak jumpak.. Kalau tak, boleh upload gambar ayam tu.
.
Apa2 pun, sy tgk ayam kaki 3 ni agak kurang bermaya... Pada jangkaan saya, umur ayam ni mungkin tak sampai 7 hari... Apa-apa pun, ajal maut di tangan Tuhan...
.
Sekian.. Wassalam

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Maria Firdaus © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top